fikriyet
  Anasayfa | Resimler | Videolar | Yazar Ol | Yazar Girişi | Gönder | Facebook'ta Paylaş | adresi kaydet  Adresi Kaydet | Arama | RSS RSS

KATEGORİLER

  | kapat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HABER ARA


Gelişmiş Arama

TRT ve CİNE 5 ile yoksul halkın parası hortumlanıyor

Kategori  Kategori: Güncel Yorumlar  Yorum Sayısı : 0 Tarih  Tarih : 26-Mart-2010, 22:14   : 2004
Cansu Deniz
Yazar: Cansu Deniz
TRT ve CİNE 5 ile yoksul halkın parası hortumlanıyor

TRT ve TMSF ye bağlı CİNE 5 kanalı üzerinden yoksul halkın parası yandaş bazı kişilere akıtılıyor.

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Telafuz edilen rakam öyle küçük miktarlar değil.

30.000 ile 50.000 TL civarında dolaşıyor.

Eski para ile 50 Milyar.

Bu rakam her ay aldıkları miktar.

Vatandaş ayda 500 TL ile 3-4 çocuğa birden ekmek yetiştirmeye çalışırken,

bunlar vatandaşın verdiği vergilerden ayda 50 bin TL cebe indiriyorlar.

Bir ailenin aylığının tam 100 katı.

Yani 100 yoksul ailenin parasını yiyorlar.

3 çocuklu toplam 5 kişilik bir aileye göre tam 500 vatandaşın ekmeği…!

Üstelik 500 yoksul vatandaşın ekmeğini yerken hiç vicdanları da sızlamıyor.

Onların sızlamadığı gibi, adına “Adalet” kelimesi yerleştirilmiş AKP nin de bu paraları akıtırken hiç vicdanı sızlamıyor..!

 

Ayrıca yoksul halkın parasının akıtıldığı kişiler genelde Rasim Ozan, Mehmet Altan gibi milletin ordusuna küfretmekten, saldırmaktan başka bir şey bilmeyenler.

 

TBMM’de gündeme getirilen, geçtiğimiz aylarda medyada çok tartışılan konuyla ilgili odatv bir yazı kaleme aldı.

Hürriyet’ten Tufan Türenç ise bu kişilerle ilgili çok sert ifadeler kullandı:

Eğer gerçekten bu paralar ödeniyorsa bu arkadaşlarımız mesleklerini böyle bir rahatsızlıktan ve onursuzluktan kurtarmalıdırlar.

Eğer aralarında kalemlerini satanlar varsa onlar da mesleği bırakmalıdırlar.”

 

Odatv’nin yazısı:

 

"Halkın parasıyla yayın yapan TRT’de, TMSF’nin el koyduğu CINE 5 gibi kanalları ne zaman açsanız onlar konuşuyor.

“Devlet kamu çalışanlarına yüksek ücret ödüyor” diye eleştirirken 30 bin ile 50 bin arasında değiştiği söylenen aylık maaşları mecliste muhalifler tarafından soru önergesi oluyor.

Kendileri de yetmiyor oğulları da program yapıyor.

Kısacası devlet onları ailece ihya ediyor.

Elbette programların paraları halkın cebinden çıkıyor.

 

İşte o isimlerin listesi:

Fehmi Koru (TRT-Politik Açılım)

Derya Sazak (TRT-Politik Açılım)

Fuat Keyman (TRT-Politik Açılım)

Mustafa Erdoğan (TRT-Politik Açılım)

Mehmet Altan (Başka Yerde Yok-CINE 5)

Taha Akyol (TRT-Herkes İçin Adalet)

Ergun Babahan (TRT-Çıkış Yolu)

Ekrem Dumanlı (TRT-Çıkış Yolu)

Oral Çalışlar (TRT-Kuşak Farkı)

Reşat Çalışlar (Oral Çalışlar’ın oğlu-TRT-Kuşak Farkı)

Mustafa Akyol (Taha Akyol’un oğlu- TRT-Yüzyüze ve Küresel Nabız)

Ferhat Kentel (TRT-Yüzyüze)

Beril Dedeoğlu (TRT-Yüzyüze)

Berat Özipek (TRT-Yüzyüze)

Mehmet Barlas (TRT-Sinerji)

Canan Barlas (Mehmet Barlas’ın eşi-CINE 5-Kırmızı Hat)

Ahmet Kekeç (CINE 5-Memleket Meselesi)

Salih Tuna (CINE 5-Memleket Meselesi)

Rasim O.K. (CINE 5-Memleket Meselesi)

Mümtaz’er Türköne (TRT-Gündeme Dair)

Emre Aköz (TRT-Gündeme Dair)

İbrahim Kalın (TRT-Enine Boyuna)

Önder Aytaç (TRT-Sen-Siz Olmaz/ Olur mu?)

Tamer Korkmaz (TRT-Ezberbozan)

Amberin Zaman (TRT-Gazeteci Gözüyle)"

 

Hürriyet’ten Tufan Türenç’in yazısı:

 

“BAZI meslektaşlarımız için ileri sürülen iddialar var.

 

Rahatsız edici, onur kırıcı.

Şu açıdan: Onlara ödendiği söylenen rakamlar ne verilen emeğin, ne de yapılan işin karşılığı değil.

Çok çok üstünde.

Ayda 30 bin liralardan, 50 bin liralardan söz ediliyor.

Bazı gazetecilere bu paralar neden veriliyor?

Bu meslektaşlarımızın ortak bir yanı var.

Hepsi de kalemlerini ağırlıklı olarak iktidarı övmek için kullanıyorlar.

Bunların çoğu yandaş gazete ve televizyonlarda çalışıyorlar.

Bu nedenle de ağır bir töhmet altındalar.

Bu, gerçekten rahatsız edici ve onur kırıcı bir durum.

Yandaş da olsa özel kanallarda çalışanlar için söylenecek bir şey yok.

Demek ki bu arkadaşlar patronlarının gözlerinde çok değerliler ki kendilerine bu kadar para ödeniyor.

Ama bir de TRT’de çalışanlar, dışardan program yapanlar var.

Sizin, benim, hepimizin vergilerinden toplanan paralarla onlara bu kadar yüksek meblağlar ödeniyorsa bunun hesabı mutlaka sorulmalıdır.

* * *

Durum bu açıdan vahimdir.

Konunun bir an önce açığa kavuşturulması gerekir.

Dağıtıldığı iddia edilen bu ulufe rakamları doğru mudur?

Önceki gün CHP Milletvekili Ali İhsan Köktürk iki meslektaşa TRT’de yapılan bir program için ayda 30 ile 50’şer bin lira ücret ödendiği iddiasını Meclis’e getirdi.

Zonguldak milletvekili Köktürk soru önergesinde şu soruyu dile getiriyor: “Bu paraların ödendiği doğru mudur? Bu yoksul halkın parası değil midir?”

Bu arkadaşlarımızın bu iddiaları açıklığa kavuşturmaları gerekir.

Eğer bir gazeteciye verdiği emeğin, yaptığı işin çok çok üstünde ücretler ödeniyorsa, hele hele bu ödeme halkın vergileriyle yaşayan TRT’den yapılıyorsa bunun hesabının verilmesi gerekir.

Şimdi haklarında bu tip iddialar olan arkadaşlarımız bir an önce aldıkları ücretleri açıklamalıdırlar.

Eğer gerçekten bu paralar ödeniyorsa bu arkadaşlarımız mesleklerini böyle bir rahatsızlıktan ve onursuzluktan kurtarmalıdırlar.

Eğer aralarında kalemlerini satanlar varsa onlar da mesleği bırakmalıdırlar.

Bu çok önemli konuyu TRT’den sorumlu bakan Bülent Arınç’ın dikkatine sunuyorum.”

 

 

KAYNAK:

http://www.odatv.com/n.php?n=bunlarin-parasini-biz-veriyoruz--2603101200

http://www.odatv.com/n.php?n=bunun-hesabi-verilmeli-2603101200

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/14221221.asp?yazarid=39&gid=61

 
Onlar ayda 50.000 TL alırken vatandaş nasıl yoksulluk çekiyor, aşağıdan okuyabilrsiniz.
 
bursa gizem havva ilköğretim
 
 
 
Facebook'ta Paylaş
 
 
Yorum Yaz
Yazdırılabilir Sayfa Yazdırılabilir Sayfa | Word'e Aktar Word'e Aktar | Tavsiye Et Arkadaşlarına Gönder | Yorum Yaz Yorum Yaz | Facebook'ta Paylaş |

Güncel

En Çok Okunan Haberler

İletişim | Yazar Girişi | Kullanım Şartları ve Gizlilik | Sitene Ekle |