fikriyet
  Anasayfa | Resimler | Videolar | Yazar Ol | Yazar Girişi | Gönder | Facebook'ta Paylaş | adresi kaydet  Adresi Kaydet | Arama | RSS RSS

KATEGORİLER

  | kapat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HABER ARA


Gelişmiş Arama

Rasim Ozan Kütahyalı: Başbuğ'a saldıran canlı..!

Kategori  Kategori: Güncel Yorumlar  Yorum Sayısı : 1 Tarih  Tarih : 29-Ekim-2009, 16:23   : 6392
Fazıl Kara
Yazar: Fazıl Kara
Rasim Ozan Kütahyalı: Başbuğ'a saldıran canlı..!

Rasim Ozan Kütahyalı: Türkiye'nin Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ'a saldıran bu canlıyı kim besliyor?

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Düşmanlarımızın yok etmek için binbir türlü yola başvurduğu, Türkiye'nin yetiştirdiği ender şahsiyetlerden biri olan Orgeneral İlker Başbuğ, şimdi de silahsız saldırılarla karşı karşıya.


Güçlü bir Türkiye için güçlü bir orduyu istemeyen bazı dış güçler, bu ordunun başına geçmiş ve geçebilecek nitelikli şahsiyetleri geçmişte helikopter kazası, suikast vb. yollarla yokettiler.
Silahla yoketmeyi beceremedikleri İlker Başbuğ için, şimdi silahsız güçleri kullanıyorlar.

Göreve geldiği ilk günde bazı "müslüman geçinen ahmaklar" tarafından da saldırıya maruz kalan İlker Başbuğ, bu günlerde aynı "müslüman geçinen ahmaklar" tarafından saldırıldığı gibi, bu saldırılara dışardan beslenen medyanın yazarları da katıldı.


Yabancı sermeya ve dış güçlerin kontrolündeki medyanın yazarları bir talimatla " İlker Başbuğ" aleyhinde yazılara başladı.

Bu hainlere soruyorum.
İlker Başbuğ'un orada olmasının size ne zararı var?
İlker Başbuğ'un sizin de menfaatinize zarar veren bir hareketi mi oldu?
İlker Başbuğ'un olmaması size ne fayda getirecek.?
İlker Başbuğ'dan sonra getirmeyi düşündüğünüz bir mi var?
Yeni gelecek ve beklentiniz olan biri mi var?
Yeni birini getirip, daha sonra aynı kepazeliği yapıp, sürekli bir boşluk ve kaos ortamı oluşturmak mı amacınız?

Bu sorulara verebilecekleri bir cevap olamaz. Çünkü neyi niye yaptıklarını, arkalarındaki hain güçleri göremeyecek kadar gaflet ve dalalet içindeler.


Türkiye'nin ender yetiştirdiği, bu vatanın bağrından çıkmış böyle başarılı evlatlarına zarar vermek ancak hainlerin işi olabilir.

Şimdi bu saldırıların en seviyesizini yapan bir "canlı" ya gelelim.

Türkiye düşmanı olanlara, bu ülkenin milli ve manevi değerlerine saldıranlara, ordusuna saldıranlara, ödüller verilip maaş bağlandığı, sağda solda "danışmanlık" adı altında köşe-yer verildiği artık herkesin malumu.

Türkiye'nin Genelkurmay Başkanı'na saldıran, ülkemizin Genelkurmay Başkanı'na hakaret eden bu canlıyı muhatap alıp, kalemimi kirletmemi beklemiyorsunuzdur herhalde.
Onu kimse kaale almadığı gibi, ben de kendimi meşgul etmiyeceğim.
Fakat sizin bu canlı hakkında az çok bilginiz olması için, sözlüklerden bir kaç derleme sunacağım.

--------
rasim ozan kütahyalı
 

"pana film'e, taraf gazetesi yöneticilerine hitaben "henüz donunu giymemişe köşe yazdırırsanız böyle olur, sadece kendi altına yapmaz ortalığı da berbat eder! lütfen çocuğunuza sahip çıkın!" dedirten taraf gazetesi yazarı.

(hakansari, 08.02.2009 22:46)

 

alelade bir kahvehaneden alınmış, bir hamama götürülüp yıkanmış, akabinde üzerine bir gömlek bir takım elbise giydirilmiş ve eline bir kalem ile bir gazete köşesi verilmiştir. ancak kendisinin aklı hala ticari taksi plakasındadır.

(je suis sur, 18.10.2009 17:19)

 

büyüyünce emre aköz olacak.

(linuswithnoblankets, 13.10.2009 18:14 ~ 18:15)

 

bildiğin sözlük trollünden tek farkı üste para almasıdır. her troll gibi hayranı ve nefret edeni vardır.

(ebedi olur, 11.02.2009 22:05)

 

ne konuşmayı bilen* ne de konuştuğu şeyleri* bilen ama habire tv'de ekranı, gazetede kağıtlarını işgal eden man in black.

(styksnw, 25.03.2009 21:18)

 

ses ve görüntünün birleşerek ortaya ne kadar itici bir insanın ortaya çıkabiliceğinin kanıtıdır. tipi de gıcık, sesi de ve ayrıca gereksiz bir yazardır. saçma sapan tespit yapma konusunda üstüne yoktur.

(akaryakit, 25.03.2009 21:40)

 

görüşleri ve görüşlerini ifade düzeyi lise son sınıf öğrencilerinin düzeyi ile aşağı yukarı aynı seviyede. öğrendim ki taraf yazarıymış. hiç şaşırmadım.

(spartacusun donusu, 12.04.2009 21:10)

 

yaka bağır açık giydiği yüksek yakalı siyah gömleği, kirli sakalı ve jöle boca ettiği malak yalamış görünümlü saçları ile kapalıçarşı kuyumcu dükkanı sahibi oğlanlarına benzeyen köşe sahibi.

(eksi daglarinin aslani, 23.09.2009 22:35)

 

su anda bombos biri oldugunu tekrar, haberturk`te ispatlamakta olan sahis.

(pie, 23.09.2009 17:34)

 

bugün yayınlanan haber türk'teki sansürsüz programında mine kırıkkanat*'tan "sus çocuğum sus" diye ayar yemiştir. bir de eminim beyaz çorap giyiyordur bu eleman.

(pertevist, 12.10.2009 21:10 ~ 21:13)

 

cok itici bir sekilde yani diyen sahis. yeeeaaaaaggniee

(camel, 13.10.2009 16:14 ~ 16:14)

 

gazeteci değildir. köşe yazarıdır. aynı şey değildir bu ikisi. kapiş??

ha bir de, hep etiler'de cipiyle dolaşan zengin çocuklarına benzetiyordum kendisini, dün akşam tv'deki halinden sonra daha çok sarıyer-beşiktaş hattındaki minibüsçülere benzettim. (bkz: yolların ustasıyım gözlerinin hastasıyım)

kafamdaki tanımı budur.

(writer, 13.10.2009 17:04)

 

köşe yazarı ama 23 nisan çocuğu kontenjanından.. dikkat çekmek için abuk sabuk hareketler yapan, dikkat çektikçe şımarıklığın ve küstahlığın dozunu arttıran küçük çocuklara benziyor, itici mi itici... ilgilenmezsek normale döner gibime geliyor...

(arsenic, 13.10.2009 16:18 ~ 17:55)

 

gazeteciden cok, dizi oyuncusuna, arabesk $arkicisina benziyor. ya da hepsine birden. adini, elif $afak'a bi$i diyene, ben de bi$i derim heee yazisindan sonra duyduk. bir de sansürsüz programında gordum iki dakika kadar. daha fazlasini da, her bunye kaldirmaz fikrimce. halbuki, civi tutan ellerin sahibi incelir dermi$ fenikeliler. artik degil dedim ekrana bakarken, artik hic de oyle degil...

(hersey yalnis, 13.10.2009 16:46)

 

yolda görsem yazar demeyeceğim biri.

istanbul'un "sonradan burjuva" semtlerinde, elindeki kocca mercedes anahtarlığı sallayarak, gömleğini (beyaz) göbeğine kadar açmış olarak gezen, yanında da mutlaka sarı saçlı 'yeaaaa' diye konuşan bir kız "bulunduran" 20'li yaşlarda gençler var. magazin dünyasında bazen 'playboy' deniyor bunlara. ama onlara sorsan, 'en demokrat en işbitirici, en okumuş (yeditepe üni.) tipler bunlar.

hah, rasim ozan kütahyalı da bunlardan biri gibi geliyor bana. (evet, sırf köşesindeki resminden yaptım bu çıkarımı)

(gerçi şimdi de yazar demiyorum ya...)

(writer, 27.09.2009 01:50)

 

zaman zaman tartışma programlarında rastlıyorum kendisine, daha ciddiye alınır bir kelam ettiğini veya ipe sapa gelir bir tahlil yaptığına şahit olmuş değilim. açıkçası önemseyip ne ayaktır, necidir pek fazla da ilgilenmedim. (kendisiyle ilgili zenci'nin entrysi de olmadığından tam olarak hangi sıralı ideolojik sıfatlara tekabül eder bilemiyorum. müşküldeyim.) lakin gördüğüm kadarıyla, "başbakanım canım benim" temalı özgürlük, eşitlik, demokrasi cengaveri mehmet metiner'den daha fazla jargon kullanıyor. hay maşallah...

bu sıralar özgürlükdemokrasieşitlikçi libearal torna her boy ve renkten bol bol çıktı verir oldu. alıp evde besliyorsun, yemini suyunu muntazam verince büyüyüp "sayın başbakanımız, akp, baskı, kemalist, faşist, özgürlük, artan ihracat" diyebiliyorlar. hatta belli bir zaman sonra televizyona çıkıp emeğinizin karşılığını da fazlasıyla veriyorlar. atilla yayla görse "emeklerim boşa gitmemiş" diye duygulanır, ağlardı belki de...

(kafkefkaf, 14.02.2009 17:38 ~ 17:58)

 

bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlardan olmaya çalışıyor. biraz daha adam olması dileğiyle.

(cankiri corum kanamali hastaligi, 12.04.2009 11:58)

 

kendini liberal demokrat olarak tanımlayan, aynı zamanda gülen hareketinin kuzey ırak açılımlarını desteklediğini söyleyen taraf yazarı. akp'nin iktidara gelmesiyle parlayan liboş tayfanın yeni yetmelerinden. 2009 yerel seçimleri öncesi katıldığı bir televizyon programında izmir büyükşehir belediye başkanı aziz kocaoğlu'na "izmir'de ırkçılık arttı mı?", "izmir belediyesinde alevi kadrolaşma mı var?" gibisinden, hizmet ettiği "taraf"ı itiraf edercesine sorular sormuştu.

(dolphins were monkeys, 12.04.2009 22:33)

 

mahalle kahvehanesinde okeye dönen mahalle kabadayısı misali yazılar yazan, orada burada beyanat veren liboş, söyledikleri tekrara kaçan pilli bebe.

elimizde ki resme bir bakalım:

kahvehane kültürüne has diliyle boşboğaz bir çene, kahvehane kültürüne özgü bir şiddete maruz kalarak kallavi bir yumruk yemiş.

bu kahvehane kültürünün boşboğaz çenesine de, eşkiyalık eden yumruğuna da külliyen karşı durmak, bu resmi iyi okumak gerek. demagojiye ve şiddete hayır! düşünceye özgürlük!

zamanın ötesiden gelen edit:

ben bugün liboş ile liberal arasındaki farkı dahi bilmeyen insanlar gördüm!!

külliyen karşı durulanları götünden anlıyanı sezdim!

demagojiyi düşünce özgürlüğü ile karıştıranı farkettim!

nerde?

ekşi sözlükte!

hiçte bayılmadığım köşe yazarları gibi yazdım! ne diyelim pekte bayıldığınız liboş yazarınızın tepe tepe hayrını görün!

(bkz: liboş)

(bkz: liberal)

(bkz: demagoji)

(rougeetnoir, 14.04.2009 13:36 ~ 15.04.2009 21:46)

 

nezaket ve zarafetten kopmadan bir tartışma uslubu yakalanması gerektiğinden bahsediyorken, diğer taraftan da korkunç bir kaba sabalık içinde mahalle kahvesindeki adam olmaktan çıkamıyor televizyon programlarında. hatta bu hali o kadar baskın ki, adam 'ab-ı hayat pınarını buldum yeri de burasıdır' dese ciddiye bile alamam kendisini. zannımca kendisinin farkında olmamakla açıklanabilir nezaket arayışı içindeyken bu denli kaba ve ne yazık ki üstüne üstlük cahil görünmesi.

cnn'deki hanım arkadaşların kendisini yakışıklı bulduğu iddialarını ciddiye alabilirim zira medyada ne yazık ki çok çok az yakışıklı adam mevcuttur. hal böyle olunca da biraz genç biraz az göbekli üstüne üstlük mevki makam sahibi olabilecek kadar hırslı adamları genç kadınlar 'yakışıklı', 'çekici' kabul edebilirler. buna biraz da cehalet eklenince kendisi ortamların brat pitt'i bile olabilir. medya bu halde ne yazık ki dostlar

(takavutcadi, 07.05.2009 19:02)

 

genç ve erkek olan bir tür köşe yazıcısı, kişi.

ahmet hakan* kimi yazılarında, birilerinin söylediği, yazdığı, çizdiği şeylere ithafen yazmış, söylemiş, çizmiş demezde attırmak fiilini en sempatik şekline sokarak “attırmış” deyiverir.

şimdi bu çok sevgili, sevimsiz köşe yazıcısı yumurcakta* yayınlanan bir röportajında “….belaltı çakan da kendine vurmuş olur. kem söz sahibine aittir……” şeklinde bir şeyler attırmış. hal böyle olunca da can yücel üstadın o meşhur “göte göt demiyeceğiz de ne diyeceğiz hakim bey” anekdotunu akıllara getiriyor, sevgili köşe yazıcısı sevimsiz yumurcak..

şimdi, yeri geldiğinde göte göt demiyeceğiz de ne diyeceğiz yahu, ilahi rasim..yasemin çongar hanımefendi, ahmet altan beyefendi gibi vatan evlatlarının (!) gülü, türkiye’de bir numaralı vatanperver(!) pek müstesna, taraf adlı gazetenin bed sesli bülbülü rasim, ilahi sana…

oysa ki senin o berbat yazılarının bol argolu, seviyesiz kahvehane ağzına ve dişlerinin arasında kalmış felsefe ve politika kırıntılarına meftun olmuştu klavyem, ha bire seninle ilgili yazdım.ama maalesef anlaşılan o ki; bu ülkede şöyle gönlümüzce "şeye şey" diyemiyeceğiz be rasim... üstelik sen bir değilsin ki rasimciğim, senin gibi binlercesi var, hangi birine yetişelim..eh ne diyelim..sana bu son entry im..

yani zaman senin zamanın rasimciğim, istediğin gibi at koştur. çoşa taşa yaz çiz, o program benim bu program senin bağıra bağıra konuş, danışıcılık oyna, kışkırt, dezenformasyon yap, kafaları karıştır, kah çoştur kah sustur kah attır.. tepe tepe hayrını gör kariyerinin rasimciğim, diyorum ya zaman tam da senin zamanın..

öperim*

elveda..

(rougeetnoir, 09.05.2009 14:18)

 

bu memleketin daha iyi yerlere gelmesi için canını feda etmiş genç devrimci, güzel insan deniz gezmiş'i "ergenekoncu" diye itham edecek kadar cehalet kuyusunda debelenen bir garip liberal yazar. the taraf gazetesinin forvetinde görev yapıyor şu sıralar...

ha bir de sakalını kesse daha iyi olur bence...

(isangren, 13.09.2009 03:30)

 

şu anda habertürk ekranlarında izledikten sonra karar verdim ki, kendi fikirlerini konuşmayan adam. hani böyle insanlar doğal konuşmaları farklıdır da, eline bi kağıt verirsin okuması için okuduğu çok bellidir. bu arkadaşta sanki bir yerlerden okuyor olduğu gibi insanlara aktarıyor. söylediklerine inanma eylemi kendisinde bulunmuyor.

edit: en son modernizmin, faşizmi doğurduğunu ve izmir'in en milliyetçi şehir olduğunu beyan etmiştir.

(skyangel, 23.09.2009 17:40 ~ 17:46)

 

sevenleri varsa özür dileyerek belirtmek isterim ki, kendisi şu an nasıl demogoji yapıyorsa ve söylediklerinden ne söylediği hiçbir şekilde anlaşılmıyorsa, bu adam çocukluğunda da bundan farklı değildi. kendisi ile 6 yıl aynı okulda okumuş, bunun bir kaç senesinde aynı sınıfı paylaşmış bir insan olarak çok net söyleyebilirim bunu.

açıkçası ozan kötü niyetli bir insan değildir, ya da değildi o zamanlar. ama münazaralarda olsun, en basit sohbetlerde olsun; çok şey biliyormuş gibi yapıp, söylediklerinin yekününden hiçbir şey anlayamadığımız bir insandı. ben şahsen 6 yıl aynı çatı altında eğitim gördüğüm bu insanın sağcı tayfadan mı, solcu tayfadan mı olduğunu hiçbir zaman anlayamadım; hala da bir fikrim yok. köşede sıkıştırıp sorsanız, emin olun önce sizin görüşünüzü öğrenir punduna getirip, sonra kendi görüşünü söyler sizin verdiğiniz beyana dayanarak.

neyse, içlendiğim ve başından beri kendimi tutup da şimdi yazmak istememin sebebi de, ozan' a gelinceye kadar o okuduğum okuldan ciddi anlamda verimli, düşünen, bilgili ve sağduyusu gelişmiş bir sürü köşe yazarı çıkabileceği.. ama ne yazık ki bu arkadaşlarım değil, ozan yazıyor; tuhaf geliyor o insanlar dururken onun yazıyor olması bana açıkçası.

özetle, "olmamış ozan' cım" diyerek kendisine 2 veriyor ve kendisini haftanın rüküşü seçiyorum.

(prettyinpink, 08.10.2009 11:28)

 

kirli sakalları, bol jöleli saçları, acayip yakalı gömleği ile bana; babasının şirketinde finans müdürü olmuş patron çocuklarını hatırlatıyor bu şahıs. davranış ve konuşma biçimi de iyice pekiştiriyor bu benzerliği.

bu şahıs gasteci üstelik. süheyl batum, "bu ülkede hapishanede 29 aydır mahkemeye çıkmadan yatan gazeteciler için sesini çıkarmayanlar var. bu adamlar kendilerine liberal aydın diyorlar" deyince, "yaaav, ama, yanii" gibi ünlemler çıktı ağzından.

bi de o kadar demokrat ki bu gasteci, kendi düşüncesi dışındaki fikirleri kompleksli, hastalıklı olarak yaftaladı. ne güzel liberal demokrat di mi? onun gibi düşünürsen çok iyisin, ondan farklı düşünüyorsan, hastalıklı ve komplekslisin.

(bkz: türkiyeli liberal demokrat)

(bkz: gasteci)

(spartacusun donusu, 13.10.2009 16:07)

 

fikrini düşüncesini filan bilmiyorum da (az çok biliyorum ve bana çok çiğ geliyor da şimdi onlara değinmek istemiyorum) en iğrenç erkek tiplemelerinden biri. bildiğin eller havaya gençliği gibi, her an masaya marlboro, cep telefonu, araba anahtarı koyacakmış sanki. ne biliyim böyle beyaz gömlek, üstten 2 düğme açık, kirli sakal, çorapsız ayağa makosen filan, çok feci.

aa benden başka böyle düşünenler de varmış yalnız değilmişim. (kendinden önceki entryleri okumadan yazarsan böyle olur eheh)

(red g, 13.10.2009 16:38 ~ 19:04)

 

kendisi emre aköz'ün kopyası gibidir;

- ikisi de itici.

- ikisi de kendisini herkesten zeki sanıyor.

- ikisinin de tartışma adabından haberi yok. karşılarındakini hiç dinlemeyip sürekli laflarını bölüyorlar.

- ikisininde yazdıkları konular sınırlı. toplasan 5'i geçmez.

- ikisi de türkiye'de olan tüm kötü olayları ergenekon, kemalizm, laiklik veya atatürk'e bağlıyor. yani bir nevi çizgi film dünyasında yaşıyorlar. eternia'da olan tüm kötülüklerden iskeletor'un sorumlu olması gibi türkiye'de olan tüm kötülüklerden, nişantaşı'ndaki evinde elinde kadehle ahaha diye gülen laikler sorumlu sanıyorlar herhalde.

- ikisi de kimse tarafından sevilmediği halde türkiye'nin çok önemli gazetelerinde çok güzel paralara çalışıyor.

- ikisi de düşmanlarına saldırırken kelime uydurup onları aşağılamaya çok seviyor. sırf kelimeleri tutsun diye sürekli tekrarlıyorlar ama bunda pek başarılı değiller. emre aköz'ün çıkarttığı kemalciyi sözlükteki bir iki kişi dışında tutan olmadı. rasim ozan'ın uydurduğu last'ı kimse tutmadı.

- ikisi de fettullah gülen ve akp'yi öve öve bitiremiyor.

sonuçta ikisi arasında benim gördüğüm tek fark birine bakınca sakal diğerine bakınca yanak görüyor olmam. onun için emre aköz'ü ne kadar ciddiye alıyorsam rasim ozan kütahyalı'yı da o kadar ciddiye alıyorum.

(gaspet, 13.10.2009 20:42)

 

kahvehanelerde duyduğu sohbetleri gerçek gibi algılayan ve tartışma programlarında bile kahvehanedekilerden daha fazla bir şey üretmeyen, bir şekilde kalem tutma şansı bulmuş, kafasındaki komplo teorilerini gerçek gibi kendini de inandırmış ve sıfır delille "kesin öyledir abi" diyerek bilmediğini de bilemeyen insan.

(kirmizi, 17.10.2009 01:38 ~ 19.10.2009 06:40)

 

ilker başbuğ'a senli/benli hitap ederek ne kadar "cesur" ne kadar "cüretkar" olduğunu göstermiş!

ucuz adam ve ucuz yazıları...

üniversite kantininde bile ciddiye alınmayacak adamlar gazetelerde yazıyor lan.

(kafkefkaf, 29.10.2009 00:43)"

 

KAYNAK: EKŞİ SÖZLÜK

 

"nihayet muradına ermiş, taraf'ta köşe yazarı olmuştur. anlamadığım ölmüş birisinin arkasından hakaret eden bir kişi nasıl oluyor da yazar yapılıyor? etik mi dediniz, hani taraf'ta olmayan şey.

(dünyayı kurtaran adam, 12.08.2008 09:47 ~ 09:49)

 

talihsiz bir makale attırıvermiş yazarımsı. askere gitmemeye karar vermiş bu son karakol baskınından sonra. gören de bu olaydan önce çok askere gitme meraklısı sanacak. bu arada , nasıl bedelli askerlik yapılır , nasıl rahat yerlere kapak atılır , uzun uzun anlatmış. ilgilenene. istediği kadar konuşsun , s... s... askere gidecek olandır ayrıca. umuyorum biraz daha bekler de benim yedek subaylığıma gelir aynı yere. çok eğleniriz çok.

(hplovecraft, 09.10.2008 16:13) (s.. s.. düzeltmesi yapıldı. fikriyet.)

 

deniz gezmiş'e devletin ajanı diyebilecek kadar saçmalayabilecek, hrant dink'i vuran anlayışla, deniz gezmiş ve arkadaşlarının düşüncelerini bir tutacak kadar hadsiz bir yazar bozuntusudur. yazdığı gazeteye fazlasıyla yakışmaktadır.

(bkz: emperyalizmin solcuları)

(communist, 11.01.2009 05:16)

 

hayatımda gördüğüm, okuduğum, duyduğum en gereksiz, bilgisiz, kültürsüz, görgüsüz yazarlardan birisidir.

taraf'ta birkaç yazısını okuduktan sonra (gazetede değil, taraf.com.tr'de) hakkında "bundan hiçbir şey olmaz" yorumunu yaptığım kişiliktir.

yazılarının ardından, son birkaç gündür çıktığı televizyon programlarında da hakkındaki görüşlerimi pekiştirmiş ve yazarları değerlendirmek konusunda kendime bir kat daha fazla güvenmemi sağlamıştır. şöyle ki efendim, ne ekran karşısında oturmayı, ne konuşmayı, ne giyinmeyi, ne de durmayı biliyor. böyle bir külhanbeyi havaları, külhanbeyi ağızları, kendini beğenmişlik, çokbilmişlik... adam sanki dünyayı kurtarmış.

okunmaması, dinlenmemesi gerekir vesselam... bu adamı okuyana kadar gidin tommiks okuyun, kaptan swing okuyun...

(eudaimonist, 24.01.2009 13:49)

 

an itibariyle habertürkte çıktığı programda gördüğüm üzere, karşısındakini dinlemeyi bilmeyen, açıklamak istediği konudan saptığı için ne dediği doğru düzgün anlaşılmayan ve gerçek bir vatan haini olduğuna inandığım taraf gazetesi yazarcığıdır.

ha diceksiniz; sen kimsin, onu yargılayacak?

haklısınız, belki taşaklı bir politikacı ya da çok bilgili bir tarihçi değilim ama atatürk kızıyım!

(lillymarlin, 08.04.2009 21:54)

 

katıldığı her televizyon programında önündeki sehpanın üzerine bir okey ıstakası ve bir kültabla konulsa kendini daha bir rahat hissedeceğini düşündüğüm yazardır kendisi.

(fritöz, 11.04.2009 12:44)

 

ülke tv ye sürekli çıktığı için uydu alıcımdan frekansını silmeme neden olan kişi.halbuki ben bu kanalı severdim aslında

(salerno, 25.06.2009 01:32)

 

ya abi taraf'ta bi yazar işte bu, diğerleri gibi böyle liboş liboş takılıyor. konu o değil de yazılarına baktım şimdi, mesela 13 ağustos'ta yazmış şu var; http://www.taraf.com.tr/...

diyor ki faşist rock'çılar ülkesi. harun tekin'e laf sokmuş falan orayı geçiyorum da, yazısında 12376128736 defa faşist, milliyetçi, ulusalcı demiş. yemin ederim gözlerim yoruldu lan. fakat o kadar aciz ki, acıdım da bi yandan, ülkenin satılmasına karşı gelen, geriye gitmeye karşı gelen insanların mitinglerine katıldı diye nejat yavaşoğulları'na, - ki o mitinglere de faşizan bayrak mitingleri demiş, he tosunuma-, cem karaca'ya, moğollar'a ve bülent ortaçgil'e neredeyse faşist demeye getirmiş.

ha dersen ki, oğlum zaten taraf gazetesi'nden bahsediyorsun diye, haklısın hacı derim. tombul liboşlar sizi.

(alexander supertramp, 18.08.2009 16:30)

 

islami sermaye ve liberal düzene yaranmak için kırk takla atan, serbest piyasa denilen alçakça düzenin yarattığı yeni yetme bir ucube. bir taraflara saldırarak veya bazılarının değerlerine hakaret ederek kendini ispatlamaya çalışan, hiçbir bilgi birikimi olmayan, ahmet altan'ın sola küfretsin diye kadroya aldığı, diline pelesenk ettiği özgürlük kavramının içini boşaltan söylerken ağzında çok iğreti duran şimdiki zamanın cahil çömezi.

efendileri tarafından kullanılıp miadı dolunca medyanın çöplüğünde yerini alacağından şüphe duymadığımız, benzerlerinin boy boy efendilerinin karşısında el pençe vaziyette çeşitli gazete ve tv ortamlarında bolca bulunduğu, şuan itibariyle sermaye düzeni ve liberal tosuncuklar tarafından bokunda mavi boncuk bulunduğu zannedilen, habertürk televizyonu yayın yönetmeni yiğit bulut'un yeni gözdesi.

(sol memenin altındaki cevahir, 15.10.2009 10:30)

 

çok komik yazar lan bu sözlük'te ki çakması zülkarneyn'dan da komik..

az önce ki tartışma da "türkiye ermenistan sınırını 50 yıldır açmıyor o halkı bıraktı" filan saçmaladı.

a gucu gucu gucu seni, tabi sen daha gençsin bilmezsin biz sscb dağılana kadar sovyetlerle komşuyduk. a gulululu..

bünyeye iyi geliyor bu adam. hayata bakış açısını seviyorum bu adamın.

(pink floyd floyd yaylalar, 17.10.2009 00:39 ~ 00:39)

 

atilla ilhan'ın hangi sorusunu kendisine şu şekilde yöneteceğim kişi: hangi entelektüellik?

bu adam cehalleti boş bir özgüvenle perçinliyormuş gibi geliyor; konuşma tarzındaki saldırganlık "anladım, hemmen yanıtını hazırladım" halleri; göz teması kurmayıp yukarı doğru bakıp kafasını onaylar gibi sallayıp sonra saldırıya geçmesi; hepsi mahallenin cengaver görünen ama adam olamamış abisini hatırlatıyor.

elbette ergenler için ideal bir rol modeli.

(bambirella, 17.10.2009 00:40 ~ 00:58"

 

KAYNAK: İTÜ SÖZLÜK

 
 
 
Facebook'ta Paylaş
 
 
Yorum Yaz
Yazdırılabilir Sayfa Yazdırılabilir Sayfa | Word'e Aktar Word'e Aktar | Tavsiye Et Arkadaşlarına Gönder | Yorum Yaz Yorum Yaz | Facebook'ta Paylaş |

Bu habere toplam 1 yorum yazılmıştır.

imam [ 29-Ekim-2009, 17:13 ]
dünya savaşına bizim bayrakları takan gemi ile girmiştik.
Anadolu Kartalı tatbikatına da yeni bir dünya savaşı çıkmasın, bizim üzerimizden iranı bombalamasınlar diye İSRAİL alınmamıştı.
BU ONLARIN ÇOK ZORUNA GİTTİ VE TÜM PLANLARI MAHVOLMUŞTU.
Bunu yaptıkları yayınlardan belli ettiler.
Türkiye'de Hürriyet falan da bu üzüntülerini belli eden çok yayın yaptı.
Şimdi Hürriyet ile birlikte AKP yandaşı medya da İlker Başbuğ'a saldırıyor.
Bakalım AKP Türkiye'nin menfaatini mi düşünüyor, yoksa İSRAİL'in dediklerini mi yapacak...!

Yorumların tamamını okumak için tıklayın.

Güncel

En Çok Okunan Haberler

İletişim | Yazar Girişi | Kullanım Şartları ve Gizlilik | Sitene Ekle |